Chystající měsíční výzva

21. května 2017 v 18:02 | Ko Ky |  Mé cvičení

Ahoj,


dnes mne tak napadlo, že by nebylo na škodu si vymyslet nějakou výzvu, tak jsem si vyhledala pár cviků a sepsala plán. A aby mne to ještě více bavilo, tak jsem se zeptala na FB ve skupinách, jestli nechce někdo jet se mnou a se podporovat a postupně se přidávají, tak jsem ráda, že v tom nejedu sama a je o to zájem. :-) Inspirovala jsem se od 30ti denní výzvy, online fitness apod.

P.S.:
U posledních cviků se řídím počtem jinak než je na obrázků.


Opačné zkracovačky


Křížové zkracovačky s dosahem






Prkno


Den 1 - Opačné zkracovačky: 10 opakování / 3 sety, Mrakodrap: 10 opakování/ 2 sety, 
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování / 2 sety,
Kliky: 10 kliků,Dřep:15 opakování / 1 set

Den
2 - Křížové zkracovačky s dosahem: 10 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Sumo dřep: 15 opakování / 1 set


Den 3 - Prkno: 15 s / 3 sety, Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Sedání s nohou přes nohu: 10 opakování / 1 set

Den 4 - Opačné zkracovačky: 10 opakování / 3 sety, Mrakodrap: 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování / 2 sety,
Kliky: 10 kliků, Unožování ze sedu: 10 opakování / 1 set

Den 5 - Křížové zkracovačky s dosahem: 10 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,
Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Mosty s roznožováním: 20 opakování / 1 set


Den 6 - Prkno: 15 s / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Dřep: 15 opakování / 2 sety


Den 7 - odpočinek

Den 8 - Opačné zkracovačky: 15 opakování / 3 sety, Mrakodrap: 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování / 2 sety,
Kliky: 10 kliků, Sumo dřep: 15 opakování / 2 sety

Den 9 - Křížové zkracovačky s dosahem: 15 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,
Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Sedání s nohou přes nohu: 10 opakování/ 2sety


Den 10 - Prkno: 25 s / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Unožování ze sedu: 10 opakování / 2 sety


Den 11 - Opačné zkracovačky: 20 opakování / 3 sety, Mrakodrap : 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování / 2 sety,
Kliky: 10 kliků, Mosty s roznožováním: 20 opakování / 2 sety

Den 12 - Křížové zkracovačky s dosahem: 20 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,
Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Dřep:15 opakování / 3 sety


Den 13 - Prkno: 30 s / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Sumo dřep: 15 opakování / 3 sety


Den 14 - odpočinek

Den 15 - Opačné zkracovačky: 25 opakování / 3 sety, Mrakodrap: 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování /2 sety,
Kliky: 10 kliků,Sedání s nohou přes nohu: 10 opakování / 3 sety

Den 16 - Křížové zkracovačky s dosahem: 25 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Unožování ze sedu: 10 opakov
ání /3 sety

Den 17 - Prkno: 35 s / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Mosty s roznožováním: 20 opakování/ 3 sety


Den 18 - Opačné zkracovačky: 30 opakování / 3 sety,Mrakodrap: 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování /2 sety,
Kliky: 10 kliků, Dřep: 15 opakování / 4 sety

Den 19 - Křížové zkracovačky s dosahem: 30 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,
Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Sumo dřep: 15 opakování / 4 sety


Den 20 - Prkno: 40 s / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Sedání s nohou přes nohu: 10 opakování /4 sety


Den 21 - odpočinek

Den 22 - Opačné zkracovačky: 45 opakování / 3 sety, Mrakodrap: 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování / 2 sety,
Kliky: 10 kliků,Unožování ze sedu: 10 opakování / 4 sety

Den 23 - Křížové zkracovačky s dosahem: 45 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,
Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Mosty s roznožováním: 20 opakování/ 4 sety


Den 24 - Prkno: 50 s / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na
každou stranu / 2 sety,Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Dřep: 15 opakování / 5 setů


Den 25 - odpočinek

Den 26 - Opačopakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování / 2 sety,
Kliky: 10 kliků, Sumo dřep: 15 opakování / 5 setů

né zkracovačky: 50 opakování / 3 sety,Mrakodrap: 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10

Den 27 - Křížové zkracovačky s dosahem: 50 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,
Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Sedání s nohou přes nohu: 10 opakování / 5 setů


Den 28 - Prkno: 1 min / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky:
10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Unožování ze sedu: 10 opakování / 5setů






Mrakodrap



Stěrače



Armádní lezení


Breakdancer



Parašutista



Mrtvý brouk



Provlékání jehly



Krabí výkop do pozice supermana



Hvězdicové zvedání nohy



Boční V-zvedačky



Boční zdvih



Klik

Rozpažování

Pokládání za hlavu


Dřep

Sumo dřep

Sedání s nohou přes nohu

Unožování ze sedu

Mosty s roznožováním

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 A. A. | Web | 21. května 2017 v 20:53 | Reagovat

Super nápad a inspirace! Vzhledem k pracovnímu a studijnímu vytížení to asi nedám každý den, ale parkrát do týdne určitě jo !! :))

2 Prolhana Mrcha Prolhana Mrcha | Web | 10. června 2017 v 18:39 | Reagovat

Jak se u toho ty čubky můžou usmívat..

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama