Chystající měsíční výzva

21. května 2017 v 18:02 | Ko Ky |  Mé cvičení

Ahoj,


dnes mne tak napadlo, že by nebylo na škodu si vymyslet nějakou výzvu, tak jsem si vyhledala pár cviků a sepsala plán. A aby mne to ještě více bavilo, tak jsem se zeptala na FB ve skupinách, jestli nechce někdo jet se mnou a se podporovat a postupně se přidávají, tak jsem ráda, že v tom nejedu sama a je o to zájem. :-) Inspirovala jsem se od 30ti denní výzvy, online fitness apod.

P.S.:
U posledních cviků se řídím počtem jinak než je na obrázků.


Opačné zkracovačky


Křížové zkracovačky s dosahem






Prkno


Den 1 - Opačné zkracovačky: 10 opakování / 3 sety, Mrakodrap: 10 opakování/ 2 sety, 
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování / 2 sety,
Kliky: 10 kliků,Dřep:15 opakování / 1 set

Den
2 - Křížové zkracovačky s dosahem: 10 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Sumo dřep: 15 opakování / 1 set


Den 3 - Prkno: 15 s / 3 sety, Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Sedání s nohou přes nohu: 10 opakování / 1 set

Den 4 - Opačné zkracovačky: 10 opakování / 3 sety, Mrakodrap: 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování / 2 sety,
Kliky: 10 kliků, Unožování ze sedu: 10 opakování / 1 set

Den 5 - Křížové zkracovačky s dosahem: 10 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,
Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Mosty s roznožováním: 20 opakování / 1 set


Den 6 - Prkno: 15 s / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Dřep: 15 opakování / 2 sety


Den 7 - odpočinek

Den 8 - Opačné zkracovačky: 15 opakování / 3 sety, Mrakodrap: 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování / 2 sety,
Kliky: 10 kliků, Sumo dřep: 15 opakování / 2 sety

Den 9 - Křížové zkracovačky s dosahem: 15 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,
Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Sedání s nohou přes nohu: 10 opakování/ 2sety


Den 10 - Prkno: 25 s / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Unožování ze sedu: 10 opakování / 2 sety


Den 11 - Opačné zkracovačky: 20 opakování / 3 sety, Mrakodrap : 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování / 2 sety,
Kliky: 10 kliků, Mosty s roznožováním: 20 opakování / 2 sety

Den 12 - Křížové zkracovačky s dosahem: 20 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,
Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Dřep:15 opakování / 3 sety


Den 13 - Prkno: 30 s / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Sumo dřep: 15 opakování / 3 sety


Den 14 - odpočinek

Den 15 - Opačné zkracovačky: 25 opakování / 3 sety, Mrakodrap: 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování /2 sety,
Kliky: 10 kliků,Sedání s nohou přes nohu: 10 opakování / 3 sety

Den 16 - Křížové zkracovačky s dosahem: 25 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Unožování ze sedu: 10 opakov
ání /3 sety

Den 17 - Prkno: 35 s / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Mosty s roznožováním: 20 opakování/ 3 sety


Den 18 - Opačné zkracovačky: 30 opakování / 3 sety,Mrakodrap: 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování /2 sety,
Kliky: 10 kliků, Dřep: 15 opakování / 4 sety

Den 19 - Křížové zkracovačky s dosahem: 30 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,
Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Sumo dřep: 15 opakování / 4 sety


Den 20 - Prkno: 40 s / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Sedání s nohou přes nohu: 10 opakování /4 sety


Den 21 - odpočinek

Den 22 - Opačné zkracovačky: 45 opakování / 3 sety, Mrakodrap: 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10 opakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování / 2 sety,
Kliky: 10 kliků,Unožování ze sedu: 10 opakování / 4 sety

Den 23 - Křížové zkracovačky s dosahem: 45 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,
Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Mosty s roznožováním: 20 opakování/ 4 sety


Den 24 - Prkno: 50 s / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na
každou stranu / 2 sety,Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Dřep: 15 opakování / 5 setů


Den 25 - odpočinek

Den 26 - Opačopakování / 2 sety, Armádní lezení: 36 opakování / 2 sety,
Kliky: 10 kliků, Sumo dřep: 15 opakování / 5 setů

né zkracovačky: 50 opakování / 3 sety,Mrakodrap: 10 opakování / 2 sety,
Stěrače: 10

Den 27 - Křížové zkracovačky s dosahem: 50 opakování / 3 sety,Breakdancer: 15 opakování /2 sety,
Parašutista: 30 sekund vydržet / 2 sety,Mrtvý brouk: 10 opakování / 2 sety,
Provlékání jehly na každou stranu: 10 opakování/ 2 sety,
Rozpažování: 10 opakování/2 sety,
Sedání s nohou přes nohu: 10 opakování / 5 setů


Den 28 - Prkno: 1 min / 3 sety,Krabí výkop do pozice supermana: 6 opakování na každou
stranu / 2 sety,Hvězdicové zvedání nohy:10 opakování na každou nohu / 2 sety,
Boční V-zvedačky:
10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Boční zdvih: 10 opakování na každou stranu / 2 sety,
Pokládání za hlavu:10 opakování/2 sety,
Unožování ze sedu: 10 opakování / 5setů






Mrakodrap



Stěrače



Armádní lezení


Breakdancer



Parašutista



Mrtvý brouk



Provlékání jehly



Krabí výkop do pozice supermana



Hvězdicové zvedání nohy



Boční V-zvedačky



Boční zdvih



Klik

Rozpažování

Pokládání za hlavu


Dřep

Sumo dřep

Sedání s nohou přes nohu

Unožování ze sedu

Mosty s roznožováním

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 A. A. | Web | 21. května 2017 v 20:53 | Reagovat

Super nápad a inspirace! Vzhledem k pracovnímu a studijnímu vytížení to asi nedám každý den, ale parkrát do týdne určitě jo !! :))

2 Enny Enny | Web | 28. ledna 2018 v 19:58 | Reagovat

♥♥♥Ahoj♥♥♥
Hneď na začiatok ti musím napísať že máš naozaj krásny blog !♥!♥!♥ A chcela by som ťa týmto aj poprosiť o vzájomnú podporu, aj keď len formou komentárov. Veľmi rada by som stebou spriatelila moj blog.

3 L.K.M. L.K.M. | E-mail | Web | 8. května 2018 v 5:36 | Reagovat

Skvělý nápad a inspirace na cvičení. Já jsem párkrát byla ve fitku, ale moc mne to neuzaujalo, připadala jsem si tam jak nemehlo a všichni měli dokonale propracovaná těla. Takže raději cvičím doma podle videa a chodím běhat, jen se k tomu dokopat :-)

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama