Zahoď kila-ženy (9.den)

1. dubna 2014 v 21:25 | Ko Ky |  30ti denní výzva
Ahoj,

tak dnes jsem si zacvičila 9.den této výzvy ,,Zahoď kila- ženy" , který jsem si po doporučení aktivovala přes svůj účet na stránce přes VOUCHER zdarma už před několika dny. Od včera se trochu více začlo přidávat.

Po aktivaci dané výzvy jsem tam aktualizovala údaje a to a které každý den aktualizuji:
  • Bříško (úroveň pupíku) - 81 cm
  • Bříško (nejširší míra) - 88cm ( tedy mám 87,5, ale na stránce jdou dát pouze celé čísla)
  • Boky (nejširší míra) - 98 cm
  • Stehna (nejširší míra) - 57 cm
  • Váha ??

Potom jsem se tam jukla na dnešní plán a začala cvičit svůj DNEŠNÍ PLÁN. A který, že to pro dnešek mám?

Můj dnešní plán je:
  • kardio 1, které je indiánský běh (1min běh a 2min rychlá chůze)-já si dala Cardio 1 od Michaels Jillian( přímo tento - http://jillianmichaels.rajce.idnes.cz/Cardio_1,2,3_z_Body_Revolution/#Cviceni-2012-Jillian-Michaels-Body-Revolution-Cardio-1-for-Phase-1.jpg ) i dnešní den jsem to absolvovala
  • rozcvičení podle videa (jsem cvičila podle videa, které jsem tam měla a bylo o kroužení nohou(kotníky,kolena atd,pak i na ruce kroužení(zápěstí,předloktím,celé) a pak hlava
  • první partie k posilování-cvičení podle fotek (záda)
    a) svícen 3x15s- pauza mezi sériemi 30s( udělala jsem šest cviků )b) stahování loktů 4x10 - pauza mezi sériemi 30s (udělala jsem sedm cviků )
  • c) podání za zády s 0,5l PET láhví 2x15 na každou stranu - pauza mezi sériemi 30s (udělala jsem sedm cviků)
  • kardio 2, zde jsou vybrané vždy 2 cviky z videa ( v závorce bylo, že stačí pouze dva cviky)-měla jsem napsané toto(zahřátí - VIDEO kardia áčka)
    a) předkopávání 30s - pauza 30s

    b) běh na místě 30s a dala jsem si teď jejich video, které jsem tam měla( bylo to na osm a půl minuty)
  • druhá partie k posilování-cvičení podle fotek ( hrudník a tricepsy )
    a) kliky s oporou o postel 3x20 - pauza mezi sériemi 1min-(udělala jsem to sedmkrát)b) zadní kliky o postel s pokrčenýma nohama 3x20 - pauza mezi sériemi 1min (udělala jsem čtyři cviky)
  • závěrečný strečink (skoro 12minutový trénik od nich co tam měli)
  • pak tří hodinová pauza (dnes už byla)
  • to je většinou procházka, zopakování tréninku 1, nebo cvičení podle videa CELÉTĚLO(já si pro dnešek dala jejich video,které jsem tam měla na 16minut a pár minut)

Tak to je můj devátý den této výzvy. Který už mám pěkně za sebou.

(úroveň pupíku)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Vivi Vivi | Web | 2. dubna 2014 v 16:18 | Reagovat

Mne príde, že na to že sa tá služba platí ak nemaš voucher tak to sú dosť biedne cvičebné plány. Príde mi že sa každý deň opakuje to isté, len cviky na posilovanie sa menia, to si viem aj sama najsť na internete. Je ale super, že ti to tak ide a cvičiš každý deň. Výsledky budu o to lepšie a ja ti držím palce :) :-)

2 Ko Ky Ko Ky | Web | 3. dubna 2014 v 1:16 | Reagovat

[1]:
to ti přijde asi protože to tak neznáš,já chápu,že některé věci se opakují,jelikož je to potřeba :) bez opakování některých cviků by to nemělo takový efekt :) i v jiných částech cvičení(teď nemluvím o této výzvě) se dost cviků či pohybů opakuje,jelikož to má něco co sebe:)
jinak díky moc za palce ke cvičení;)

3 Kubi Kubi | Web | 3. dubna 2014 v 20:53 | Reagovat

Wow, už 9 dní:) Skvělé:)

4 Ko Ky Ko Ky | Web | 4. dubna 2014 v 1:48 | Reagovat

[3]:
už budu mít pomalu polovinu a začínáním cítím více změn,takže jsem opravdu ráda za to cvičení :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama