Zahoď kila-ženy (20.den)

13. dubna 2014 v 22:04 | Ko Ky |  30ti denní výzva
Ahoj,

tak včera jsem si zacvičila 20.den této výzvy ,,Zahoď kila- ženy" , který jsem si po doporučení aktivovala přes svůj účet na stránce přes VOUCHER zdarma už před několika dny. Od pondělí se začalo přidávat nové cviky a trochu těžší kardio.Tak dole můžete vidět, jak mi to dopadlo.

Po aktivaci dané výzvy jsem tam aktualizovala údaje a to a které každý den aktualizuji:
  • Bříško (úroveň pupíku) - 81 cm
  • Bříško (nejširší míra) - 88 cm ( mám 87,5 cm, ale bohužel na stránku lze dávat pouze celá čísla)
  • Boky (nejširší míra) - 96 cm
  • Stehna (nejširší míra) - 56 cm
  • Váha ??

Potom jsem se tam jukla na dnešní plán a začala cvičit svůj DNEŠNÍ PLÁN. A který, že to pro dnešek mám?

Můj dnešní plán je:
  • kardio 1, které jsou schody (30s rychle 1min pomaleji-opakujeme 6x viz AUDIO)-já si dala Cardio 1 od Michaels Jillian( přímo tento- http://jillianmichaels.rajce.idnes.cz/Cardio_1,2,3_z_Body_Revolution/#Cviceni-2012-Jillian-Michaels-Body-Revolution-Cardio-1-for-Phase-1.jpg ) i tento den jsem to absolvovala
  • rozcvičení podle videa (jsem cvičila podle videa, které jsem tam měla a bylo o kroužení nohou(kotníky,kolena atd,pak i na ruce kroužení(zápěstí,předloktím,celé) a pak hlava
  • první partie k posilování-cvičení podle fotek ( břicho )
    a) zvedání pánve s vytáčením 3x15 - pauza mezi sériemi 30s( udělala jsem sedm cviků na každou stranu )b) zvedání boků ve vzporu na boku (na každou stranu) 2x10 - pauza mezi sériemi 30s (dala jsem si to 4krát na každou stranu)
  • kardio 2, zde jsou vybrané vždy 2 cviky z videa ( v závorce bylo, že stačí pouze dva cviky)-měla jsem napsané toto(zahřátí - VIDEO kardia béčka)
    a) výpady do stran s dotknutím pat 30s - pauza 30s

    b) panáky s předpažením 30s a dala jsem si teď jejich video, které jsem tam měla( bylo to na skoro devět minut)
  • druhá partie k posilování-cvičení podle fotek (ramena a bicepsy)
  • a) arnoldky s 0,5l PET láhvemi 3x15 - pauza mezi sériemi 30s-(udělala jsem to šestkrát)b) bicepsové zdvihy s O,5l PET láhvemi 3x20 - pauza mezi sériemi 30s ( udělala jsem pět cviků)
  • závěrečný strečink (skoro 12minutový trénik od nich co tam měli)
  • pak tří hodinová pauza (už byla)
  • cvičení podle videa CELÉTĚLO 2(já si pro dnešek dala jejich video,které jsem tam měla na 16minut a pár minut)
Tak to je můj dvacátý den této výzvy.A vzhledem k tomu, že mě opět ve velkém bolelo koleno jsem na sebe pyšná, že jsem to zvládla.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ronnie Sparks Ronnie Sparks | E-mail | Web | 14. dubna 2014 v 9:49 | Reagovat

Proto si chci koupit ty malé činky, abych nemusela mít v ruce pití :-D mě brutálně bolí stehna, zase jsem se vložila díky tvému blogu do cvičení a doufám, že to bude stát za to. Hrozně se mi hýbou stehna a zadek, tak se chci zpevnit.

2 Kubi Kubi | Web | 14. dubna 2014 v 21:25 | Reagovat

Opět super:)

3 Ko Ky Ko Ky | Web | 15. dubna 2014 v 1:16 | Reagovat

[2]:
díky za pochvalu cviků :)

4 Ko Ky Ko Ky | Web | 15. dubna 2014 v 3:26 | Reagovat

[1]:
já ale v ruce pití nemám,mám jen těžké láhve a to stačí :-D  tak ze začátku to bude bolet, ale pak to přestane, měla jsem to samé a přešlo to :) přeji,ať se ti ve cvičení daří :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama