Dnešní den

11. října 2013 v 23:24 | Ko Ky |  Deníček
Ahoj,

moc vám děkuji za vaše názory a odpovědi a něco bych k tomu ráda napsala(řekla).
K doktorce půjdu ve středu,to ani nečekám na vás,ale problém spíše vidím v tom,že co se týče vyšetření ohledně problémů s jídlem,že mám zdr.problémy mi obvodní moc nepomůže,jelikož co mám zkušenosti,tak mi řekne,že mám normálně jíst a tím to končí,ač jí říkám,že klidně jim a je mi potom špatně,tak stále to dokola,jeste správně a bude dobře a to,že mám zdr.problémy nebere moc v potaz,tak ohledně tohodle váhám zda tam jít či ne,jelikož pak se cítím špatně,já chci pomoc a chci s tím něco dělat a dostanu tuhle odpověď?to vám by se tam chtělo chodit?mne to osobně odrazuje,ale vím že to potřebuji a musím s tím něco udělat,ale je pravda,že pokud obvodní nezmění svůj postoj k tomuhle,tak dokud nebude můj život v ohrožení života,tak se nic nezmění,i takhle to jednou podala,že se mi to děje,ale u ní nic,takže až mi něco u ní bude,tak mi teprve uvěří.Zamračený
A co se týče vyšetření a srdce,to mi udělá bez problému,ale zase je pravda pokud vyšetření dopadne dobře,nic se tam nenajde,tak nic moc neudělá a na to,že mám pořád s tím problémy nebude reagovat.Nerozhodný
Ona ta doktorka to má nastavené takže pokud se něco neprojeví na orgánech či testech,tak je člověk zdraví a že má zdr.problémy,kterými trpí tak ani nejsou jen si je vymýšlí.
Takže pak se k tomu člověku chová jako by byl simulant a tu doktorku jen obtěžuje.Nerozhodný
Takže nevim co s tím,je jinak pravda,že je to doktorka opravdu moc výborná,nejlepší ze všech co znám,ale tohle chování mne u ní dost zaráží.A ač bych ráda někam dále pokročila,tak nemohu,pokud nemám kvalitní vyšetření,tak já s tím nic neudělám ač chci,jelikož u mne nestačí jen jíst,tak jak se má,potřebuji léky.Neříkám,že to je semnou nějaké závažné,ale abych mohla rovnovážně bez problému jíst,tak to potřebuji,jinak to takové nebude.

Jinak přejdu už k dnešku,který mi docela rychle utekl.Jen nevim proč,ale mne byla zima a ostatním,kterých jsem se ptala zima ani nebyla,tak nevim co to mělo znamenat,že mne byla a jim ne.Usmívající se
Dneska jsem pouze psala jednu písemku,která bych řekla může dopadnout dobře,protože ač jsem se 100% dobře na to neučila mám z toho dobrý pocit a nějak tuším,že horší jak za 3 to nebude,buď trojka za dvě chyby a nebo i lepší známka,uvidím,jak to bude hodnotit.Jinak co se týče jídla,tak dneska zatím mi to nic nezpůsobilo,jen jsem se cítila slabá(se mi nějak motala hlava),tak jsem nějakou část dne i ležela u TV,pak byla tady a zase ulehla a trochu něco zaspala,tak teď jdu se pokusit usnout,ať mám na zítřek síly něco udělat.



 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Nana Nana | Web | 12. října 2013 v 10:43 | Reagovat

Děkuju :) Kdyby s tou doktorkou byly problémy, zajdi si za jiným lékařem. Třeba by ti nějaký známý mohl doporučit...
A užij si víkend, naber síly na tu doktorku :) Nenech se odbýt.

2 Ko Ky Ko Ky | Web | 12. října 2013 v 10:45 | Reagovat

[1]:
není zač:)tak známeho nemám,ale mohu se optat,ale pochybuji :/
díky,ty si taky užij víkend ;)

3 ana-friend ana-friend | 12. října 2013 v 11:41 | Reagovat

Ten přístup doktorky vážně nechápu, možná se poohlídni po jiném lékaři:)

4 Claire Claire | Web | 12. října 2013 v 12:41 | Reagovat

asi máš pravdu))
kamarádka měla ne stejné potíže, ale podobné, co se týče jídla, nemohla nic sníst, bylo jí zle, měla i střevní potíže k tomu..zjistili, že má špatnou mikroflóru nebo co, takže bere prášky a je jí líp...

5 Rosie Rosie | Web | 12. října 2013 v 12:46 | Reagovat

Tak tu doktorku fakt nepochopím,měa by se zachovat jinak!nechceš to zkusit někde jinde? ;-)

6 Ko Ky Ko Ky | Web | 12. října 2013 v 13:18 | Reagovat

[3]:
uvidím,pokud ve středu bude taková,tak asi budu muset

7 Ko Ky Ko Ky | Web | 12. října 2013 v 13:21 | Reagovat

[5]:
to měla no :(
uvidím,jak to bude,pokud bych nepochodila,tak bych se to zkusila obejít,ale to nechám volnému průběhu,možná že teď bude jiná

8 Ko Ky Ko Ky | Web | 12. října 2013 v 13:23 | Reagovat

[4]:
jj,já vím a tak nějak když něco cítím,tak i to tak většinou je :)

9 Vendy Vendy | Web | 12. října 2013 v 15:59 | Reagovat

Tak tady ti asi neporadím. Přes všechny obavy bych znovu navštívila tu doktorku. Popiš jí symptomy. Jestli je fakt dobrá, jak o ní říkají, tak tě někam pošle. Ale jestli je to od toho, jak jíš, tak ti, milá Ko Ky, nepomůže nikdo, jen ty sama.
K tvému pocitu zimy - dvě možnosti. Máš nízky tlak (a tím pádem slabé prokrvování), nebo už začíná působit tvůj jídelníček. Tedy, přeloženo, jsi podvyživená a tělo začíná strádat. Nebo spíš, už strádá a teď se začíná projevovat.
Já vím, že chceš být pěkná a štíhlá, ale k čemu ti bude, že budeš štíhlá, když tou dobou budeš přikurtovaná někde na kapačkách? ??? Hledej rovnováhu, zdravý styl, jídelníček, který ti sedne. Víš, oni tě můžou poslat i na vyšetření žaludku nebo střev, ale ani sonda do žaludku, ani kolonoskopie nejsou nic příjemného. I když, přežít se to dá...
Rozhodně však doktorku navštiv. A piš si ta jídla, já vím, že je to otravné a někdy si řekneš, napíšu to později, a pak zapomeneš, ale byl by to dobrý začátek pro zjištění, co ti teda vlastně dělá zle a co ti problémy nedělá.
Moc bych ti přála, abys byla zdravá i štíhlá podle svých představ. A vážně nejsem proti snahám shodit nějaké kilo a být štíhlá, ale pořád se mi nezdá tvůj (ne)jídelníček. Dívala jsem se na jídelníček u Claire, například, a i když má taky nízké dávky, má jídelníček opravdu vyvážený. Zkus něco takového vytvořit i pro sebe, z potravin, které ti dělají dobře.
To bys taky mohla napsat do dvou sloupců, co ti dělá zle a co snášíš bez problémů. Víš, takový výpis, tabulku. ;-)  :-)

10 skinnyjedokonalost skinnyjedokonalost | Web | 12. října 2013 v 17:09 | Reagovat

skus si najít nějakou jinou doktorku

11 Ko Ky Ko Ky | Web | 12. října 2013 v 21:24 | Reagovat

[10]:
uvidím,jak to bude a pak se rozhodnu

12 Ko Ky Ko Ky | Web | 12. října 2013 v 21:30 | Reagovat

[9]:
já si sama taky nepomůžu,jelikož je to tak poničené,že na srovnání potřebuji léky,bez nich to nebude dobré.
k mému pocitu zimy je blbost,aby to bylo z toho,že by bylo tělo vyhublé,kdyby jsi mne viděla,jak vypadám,tak bys to neřekla,takže je to spíše asi ohledně toho tlaku a jinak ne
jídelníčky a takové rozložení co mi škodí či neškodí i já sama vím,že musím mít napsané ;) a co se týče jídelníčku claire,tak na to nemám

13 ruthi. ruthi. | Web | 12. října 2013 v 22:48 | Reagovat

týjo, to mě mrzí, opravdu nevím jak ti poradit. prostě je to teď hlavně na tobě, jak se rozhodneš. já osobně věřím v osud, a jak to má být tak to bude, ale můžeš mu pomoci a nebo to nechat plavat. hlavně bych si se sebou moc nezahrávala.

jo, gratuluju k dobrému pocitu, takový bych taky chtěla mít po tom, co se neučím. :D což se moc často nestává. to já jsem hlavně ve stresu, když nic neumím.

P.S. děkuju, jsi moc milá!

14 Linnea Linnea | Web | 12. října 2013 v 22:58 | Reagovat

To znám...Moje doktorka je to samé.Ale jinak ať to vyšetření dopadne podle tvých představ :).Drž se.

15 Ko Ky Ko Ky | Web | 13. října 2013 v 9:08 | Reagovat

[14]:
díky :)uvidím,jak se ve středu zachová :/

16 Ko Ky Ko Ky | Web | 13. října 2013 v 9:11 | Reagovat

[13]:
v pořádku,já to nějak vymyslím :)

díky,tak já mám dobrý pocit,protože jsem tam měla věci,které chtěla,tak proto jsem klidná :-D

nz ;)

17 X X | 13. října 2013 v 12:03 | Reagovat

[12]:
Milá Koky,tělo máj úžasnou vlastnokst a tou je i samoléčba za vhodných podmínek .  Ty chceš léky,ale ty léčí následek a ne příčinu. I slavný Hipoccrates pravil:nech je jídlo tým lékem a lék tvým jídlem.
Každé snížení tělesného tuku má za následek zimoumřivost,takže Vendy má 100%pravdu. Tuk má za úkol v těle tzv termoregulaci mimo jiné.

18 Ko Ky Ko Ky | Web | 13. října 2013 v 14:47 | Reagovat

[17]:
Vendy by měla pravdu,kdyby se mi tělesný tuk zmenšil,což ne,takže kvůli tomuhle to nebylo:)
jinak jídlo pro mne lékem nemůže být ne že bych nechtěla,ale ono,když je něco poškozeného,tak pomůžou jedině léky,jelikož dodají tělu to co mu chybí

19 X X | 13. října 2013 v 15:02 | Reagovat

[18]:netušila jsem,že chodíš na diagnostiku těla a máš tak přesný přehled o svém tělesném tuku.
Koky vždyť ty nejsi stroj aby ses porouchala. Léky ti nepomohou,nedodají ti to co si myslíš jen ti zapouzdří problémy, které se domníváš že máš. Začínám chápat tvou lékařku,ty potřebuješ chodit jinam k lékaři,žiješ ve své bublině a jiné názory neakceptuješ i když jsou odborné. Je mi to moc líto,když vidím jak se  seboškozuješ.

20 Ko Ky Ko Ky | Web | 13. října 2013 v 15:05 | Reagovat

[19]:
ano,protože jsem radši klidnější,když i vím,jak jsem na tom skrz všech čísel ;)
nejsem stroj,ale vím co mi je a vím,že jsou potřeba léky,jinak to bez nich nedám

to je jako bys řekla člověku,který má slepák,že si musí pomoct sám,což pokud víš co je to za něpříjemnou věc a bez operace se to neobejde,tak i pochopíš,že bez ní se neobejde a tak to mám já

21 X X | 13. října 2013 v 15:41 | Reagovat

[20]: a na jakou chodíš,ja na gaiu 359, četla jsem o ní na myslím fitfitnesslady a zkusila jsem to,je nejlepší, jaký máš výsledky ?
Slepák je něco jiného ,to je jasný.  Myslela jsem to tak,že tvá výživa je nedostatečná, nevyživuješ tělo a své orgány a to má za následek tvoje problémy-přiklad když nedáš tělu resp mozku 120g cukru tak po nějakě době se to projeví psychickými problémy,zapomínáním a dalším,proste je to jen na tobě samotné to překonat,vím je to těžké a spousta anorektiček se s tím potýkalo viz lsza, ta už jí docela pěkně,ale bohužel se vidí trochu pokřiveně(tlustě) a přitom je hubená a tělo je již pěkné. Fandím ji. Zkus se nad tím prosím tě zamyslet a zkus jíst, najdi si poradkyni co ti s tím pomůže a uvidíš že se vše srovná a nebudeš potřebovat doktora.
Dokonce i z rakoviny se dá vyléčit vhodnou stravou, zejména vitariánskou je to sice alternativní výživový styl , ale já  se o něj zajímám a je pár blogu co sleduji s touto tématikou.

22 Ko Ky Ko Ky | Web | 13. října 2013 v 17:24 | Reagovat

[21]:
já u jedné známe a výsledky když tak napíšu v článku u rozměrů,když napíšu,ale to až koncem měsíce ;)
120g cukru můj mozek nikdy nedostával..
já problém jíst nemám,já bych i jedla normálně,ale když sním jídlo a mám průjem nebo je mi z něho na omdlení(pravidelně)tak to není něco psyychického,že bych odmítala jídlo,ale něco je pokřivené a to z lékařského pohledu,kdybych neměla zdr.potíže,tak jim normálně,ať se hodnotím ještě hůře než Isza

23 X X | 13. října 2013 v 17:39 | Reagovat

Já když byla v přípravě a byla jsem jen na mase a zelené zelenině tak jsem měla cca 30g cukrů -sacharidů,trvalo to 2 měsíce a psk jsem byla jak blaten,nepŕipouštěla jsem si to,ale psychika šla do háje,trpí zím zejména sportovci v kulturistice a fitnessu co omezují cukry , takže osobně vyzkoušeno mám. Nezvládala jsem ani studia výživy,pak jsem najela na banány a rybí tuk-srovnalo se to měla jsem štěstí. Od té doby makám na postavě a formuluju ji cvičením a zdravou stravou,pokud mi něco nedělá dobŕe zapřu se a nedovolím svému tělu s tím manipulovat,proste to vydržím. Už je to málo potravin co mi vadí a ani alergie mě neporazí,porazím ji já svou vytrvalostí a pílí.nikdy nebudu na chemickej práškách co ještě víc ublíží tělu. Tak to jsem já :-)

24 Ko Ky Ko Ky | Web | 13. října 2013 v 18:05 | Reagovat

[23]:
tak to se máš a ti moc přeji,aby jsi to měla pořád tak hezky zpracované ;)
já kdybych to měla jako Ty,jen tak,tak bych to taky vydržela,ale ono,když je fakt opravdu problém,tak jsou lepší léky a nesouhlasím s tebou,že ubližujou tělu,možná když se berou dlouhodobě,ale co se bere krátkodobě,tak to uškodit nemůže

25 x x | 13. října 2013 v 18:29 | Reagovat

:-), no zastávám názor, že léky jen v nouzi nejvyšší a raději volím jiné cesty jako je alternativní medicína ( čínská a ajurvéda) ta je o bylinkách joo příroda  je všemocná - nechceš to taky zkusit?

26 Ko Ky Ko Ky | Web | 13. října 2013 v 18:33 | Reagovat

[25]:
chápu..

já se taky snažila jinak,ale když to nejde,tak holt to ty léky musí být

a čínskou a ajurvédu nemohu už z toho důvodů,že bylinky mi vyvolávají zvracení už pouze dle čichu,díky jedné události

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama